zayn malik - زین مالیک
zayn malik - زین مالیک
سلام به همه ، به وبم خوش اومدید.این وب فقط درباره زین مالیک...
WEB
CATs
TAGs
PAST
BAX
POSTs
CODEs
TEMP


به وبلاگ من خوش آمدید , این وب درباره زین و وان دایرکشنه . امیدوارم لحضات خوبی رو در ای وب داشته باشید ، مرسی که به این وب سر زدید ، منتظرتون هستم دوباره...
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 188607
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 178
تعداد آنلاین : 1

17:29 | شنبه 17 / 12 | zhalan

سلام دوستان ، یه خبر خیلی بد دارم البته درباره خودمه ....

حواسم نبود میخواستم یه فایل رو پاک کنم ، و چون داشتم با کیبورد پاک میکردم و shift رو هم زدم که از سطل آشغالم

هم پاک بشه ، نگو روی فایل وان دیم بود و همه ی ویدیو هام ، عکسهام ، آهنگهام پاک شد ، فقط چندتا عکس از زین

موند که اگه cancel رو نمیزدم همونم نمیموند ، فقط داشتم 2 ساعت گریه میدادم ، که مامانم گفت فکر کنم یکی از

آشناهامون که تعمیر کامپیوتر بلده بتونه برشگردونه البته آشنا نیس از بس که رفتیم پیشش دیگه مارو میشناسه ، حالا

منم فعلا آرومم تا ببینم درست میشه یا نه....دعا کنید درست شه...



نظرات شما عزیزان:

1d-zayn
ساعت13:51---26 تير 1392
عزیزم می تونی یک سی دی بخری بعد نصبش کنی شاید بر گردن مال ما هم اونجوری شده بود درست شد اسم سی دی رو من نمی دونم شرمنده


پاسخ:merc azizam az rahnamaeet :*


ساعت18:56---25 اسفند 1391
ایشاالله درست میشه منم جای تو بودم دیوونه میشدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's: خبر بد& زین&